torsdag 4. juni 2009

Søvnproblemer, The dark knight og stuff

Alle klokkene mine går feil. Jeg faila da jeg prøvde å stille dem. Men jeg vet at klokken er rundt 04:00. I går natt fikk jeg ikke sove fordi jeg var ekstremt redd. Vanligvis betyr dette at jeg sover som en stein neste natt, men nå er det unntakstilstand. Hver gang jeg legger hodet på puta ser jeg for meg at han/det står og ser på meg. Det er helt forferdelig.

Jeg så "The dark knight" i stad. Joker og han fyren med halvt ansikt var fett, resten var meh. Jeg så fem episoder av Flight of the Conchords i stad også. Det var lulz og jeg var happy. (takk til Karine som tipset om dem).

Broren min kom hjem for sommeren også. yessss. happy times.

Jeg hørte på Dødheimsgard, og merket at det var lenge siden. Jeg har et tonn med dårlige minner til dem. Men det var fett å høre igjen også. Weird.

Bortsett fra det har kvelden/natten vært kjip. Jeg er fortsatt redd og tør ikke å sove.
Jeg tror jeg må komme meg ut av huset senere i dag. Sosialisere litt. Det er sikkert sunt.

det har begynt å regne. just to top it off liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar