fredag 5. juni 2009

Stufffff

Jeg sovnet i går etter å ha skrevet blogginnlegget. uten å tenke over det engang.
så det var chiiill.

Klokka er nå 03:32. Jeg tror jeg har stilt dem riktig. Jeg hater å ikke vite hva klokken er, eller at den går feil.

Martin (stålnacke) spurte om jeg ville være med på kyllingen i dag og ta en pils. Jeg var hos Filip. Bummer..

Adrian ringte og kom en klage fra han som eier settet på øvingslokalet. Jeg har drept basstrommeskinnet tydeligvis. wtf. Vanligvis, når det skjer, så går kickpedalen gjennom og sitter fast. Det har ikke skjedd såvidt jeg vet når jeg har spilt der, .. soo. wtf. Men jeg har en milliard trommeskinn, så det gjelder bare å finne ut hvor mange tommer det er, også er det ordnings. Jeez..

Jeg begynte på en ny sang i stad. Jeg fikk en helt genial melodi i hodet akkurat da jeg la meg. Jeg brukte over en time på å få den "ned" på midi. Masse disharmonisk gitar og feete trommer. Det blir fett. Jeg har tilogmed mye av vokalen i hodet allerede.

Jeg holder i dette øyeblikk på med å anskaffe "EastWest Symphonic Orchestra Gold", så det blir nok noen relativt heavy klassiske stykker komponert i nærmeste framtid. smuuud.

Men jeg kaster bort tiid! Jeg må tilbake til musikken.

snakes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar