søndag 7. juni 2009

God morgen

Klokka er 18:40. Jeg har nettopp stått opp.

Jeg hater dager som dette. Nærmere bestemt søndager. Etter å ha sovet i 12 timer, og gått glipp av en hel dag. Filip tar ikke telefonen, men han tar jo egentlig aldri telefonen så jeg vet ikke hvorfor jeg prøver. Disse dagene ender oftest opp med at jeg sitter og gjør ingenting. Hele kvelden, og hele natten. Jeg sover ingenting og drar på skolen. For å skru min "indre klokke" tilbake. Men faen! Vi skal ikke på skolen i morgen, vi skal ut i skævven. helvete. Det er sånn gymdag, men jeg har ikke vanlig gym. Så jeg vet ikke om jeg skal være med eller ikke. It's Learning kan fakke seg sjæl, for jeg kommer ikke inn der. Brukeren min er blokkert, og jeg må snakke med systemadministrator for å komme inn igjen. Ikke faen. Det minner meg på at jeg må kjøpe ekstern harddisk og redde over 3 år med musikkarbeid. og så må jeg wipe alt på pcen, tilbake til standard lizm. Og levere den. Om litt under to uker. Streesss.
Jeg har medieeksamen på tirsdag. Faen. Aner ikke når jeg skal møte opp.

MEN:

1. Fuck it.
2. Det ordner seg.
3. Knekk en pils.

Hvis man har dette som livsmotto, ordner alt seg.
Jeg anbefaler det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar