onsdag 10. juni 2009

Eksamen?? Hårklipp??? TRØTT??!!

Jeg har ikke sovet i natt. Er litt susete :)

Jeg skal ha eksamen i media i dag. Oppgave: Mediekommunikasjon om kommunikasjon innen nye medier. Sounds fun, yes? Jeg har laget tre reklameplakater for Apple. Jeg vet ikke om jeg er fornøyd. Fuck it, det ordner seg. .. og en pils hadde vært digg nå.

Apropos pils, jeg skal klippe meg i dag! Yeah. Det kommer til å bli veeldig rart. Har spart siden 1. klasse på vgs. og nå er jeg snart ferdig på vgs. go figure. det begynner å bli langt.
Men du tenker sikkert: "Hva faen, pils? Hva har det med klipping av hår å gjøre?"
Filip inngikk en avtale med meg. Den er som følger: Jeg klipper meg kort. Han spanderer fylla. Yessss. Jeg hadde tenkt å klippe meg uansett, sååå win win for me.

I kveld kommer jeg til å poste bilder av før/etter. og kanskje resultatet av medieeksamen as well.

jeg må bare klare å holde meg våken.

-COFFEE HERE I COME!



PS: det blir ikke noen EMOLUGG.

1 kommentar: